فروشگاه ایرانی

 
 
 
 
 
اردیبهشت 1388 - موبایل برای تو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غیرفعال کردن Firewall

 

 شاید شما هم به این مسئله برخورد کرده اید که بنابه هر دلیلی هنگام گشت و گذار در اینترنت و یا هنگام دریافت، فایل فایروال ویندوز XP شما با این مورد به مشکل برخورد کند. در اینجا قصد دارم تا ترفندی را به شما معرفی کنم که به طور موقت فایروال را از کار بیاندازید. البته به یاد داشته باشید بلافاصله بعد از رفع مشکل دوباره فایروال را فعال سازید چون می تواند در بسیاری از مواقع مفید واقع شود.

 

 بدین منظور:

 

1- به Start / Settings / Network Connections بروید.

2- بر روی Network Connection مورد نظری که با آن به اینترنت وصل میشوید راست کلیک کنید.

3- بر روی Properties کلیک کنید.

4- بر روی تب Advanced کلیک کنید.

5- تیک Internet Connection Firewall را بردارید.

 



کلمات کلیدی :

قدرت مرد و زیبایی زن

 

The strength of a man

قدرت و صلابت یک مرد

 

The strength of a man isn"t seen in the width of his shoulders

It is seen in the width of his arms that encircle you

قدرت و صلابت یه مرد در پهن بودن شونه هاش نیست

بلکه در این هست که چقدر میتونی به اون تکیه کنی و اون میتونه تو رو حمایت کنه

 

The strength of a man isn"t in the deep tone of his voice

It is in the gentle words he whispers

قدرت و صلابت یه مرد این نیست که چقدر بتونه صداش رو بلند کنه

بلکه در اینه که چه جملات ملایمی رو میتونه تو گوشات زمزمه کنه

 

The strength of a man isn"t how many buddies he has

It is how good a buddy he is with his kids

قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چند تا رفیق داره

بلکه در این هست که چقدر با فرزندان خودش رفیق هست

 

The strength of a man isn"t in how respected he is at work

It is in how respected he is at home

قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چه قدر در محیط کار قابل احترام هست

بلکه در این هست که چقدر در منزل مورد احترام هست

 

The strength of a man isn"t in how hard he hits

It is in how tender he touches

قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چقدر دست بزن داره

بلکه به این هست که چه دست نوازشگری میتونه داشته باشه

 

The strength of a man isn"t how many women he"s Loved by

It is in can he be true to one woman

قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چند تا زن عاشقشن

بلکه به این هست تنها عشق واقعی یه زن باشه

 

The strength of a man isn"t in the weight he can lift

It is in the burdens he can understand and overcome

قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چه وزنه سنگینی رو میتونه بلند کنه

بلکه بستگی به مسائل و مشکلاتی داره که از پس حل اونا بر بیاد

 

 

  

 

 

Beauty of a Woman

زیبایی یک زن

  

  

 

The beauty of a woman Is not in the clothes she wears... The figure she carries

Or the way she combs her hair

زیبایی یه زن به لباسهایی که پوشیده... ژستی که گرفته

و یا مدل مویی که واسه خودش ساخته نیست

 

The beauty of a woman must be seen from her eyes

Because that is the doorway to her heart, The place where love resides

زیبایی یه زن باید از چشماش دیده بشه

به خاطر این که چشماش دروازه ی قلبش هستند، جایی که منزلگه عشق میتونه باشه

 

The beauty of a woman Is not in a facial mole

But true beauty in a woman is reflected in her soul

زیبایی یه زن به خط و خال صورتش نیست

بلکه زیبایی واقعی یه زن انعکاس در روحش داره

 

It is the caring that she lovingly gives

The passion that she shows

The beauty of a woman

With passing years-only grows

محبت و توجهی که عاشقانه ابراز میکنه

هیجانی که در زمان دیدار از خودش بروز میده

زیبایی یک زن هست

چیزی که با گذشت سالیان متمادی افزایش پیدا میکنه

__________________



کلمات کلیدی :

ناصر عبدالهی

 

اطلاعات هنرمند

 

نام اصلی :  ناصر عبدالهی

تولد : 10 دی 1350 محله مسجد بلال , بندرعباس

اصل/ملیت : ایرانی

مرگ : 29 آذر 1385 بیمارستان هاشمی‌نژاد تهران

سبک‌ها موسیقی : پاپ

فعالیت(ها) : خواننده

مدت فعالیت : 1385 - 1374

 

 

ناصر عبدالهی (10 دی 1350 - 29 آذر 1385) از خوانندگان ایرانی بود. وی با ترانه ناصریا به شهرت فراوانی دست یافت.

 

 

زندگینامه

 

ناصر عبدالهی در ساعت ده و ده دقیقه ی دهمین روز دی ماه سال 1349 در محله مسجد بلال شهر بندرعباس دیده به گیتی گشود. پدرش عبدالرحمن عبدالهی کارگر بازنشسته شرکت ملی بود و مادرش مهرنگاربندری نیایی خانه دار است. از 13 سالگی به موسیقی علاقمند شد. فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرد.

 

 

وی کار حرفه‌ای را به طور جدی از سال 1374 خورشیدی آغاز کرد. در سال 1375 همراه با همسرش به تهران آمد. محمدعلی بهمنی شاعر هرمزگانی و دوست نزدیکش ، وی را به انتشارات دارینوش معرفی کرد. پس از آن آلبوم‌های ناصر را این انتشارات ضبط و منتشر کرد.

 

ناصرعبدالهی در سوم آذرماه 1385 در بندرعباس به دلایل نامشخصی بی هوش و به کما رفت و پس از گذراندن 27 روز در کما (بیمارستان هاشمی نژاد تهران) سر انجام در یک روز پاییزی ، در 29 آذر در حالی که تنها 10 روز تا 36 سالگی اش باقی مانده بود شمع وجود ناصرخاموش گشت.

 

 

وضعیت خانوادگی

 

او چهاربرادر و یک خواهر دارد ، تنها خواهرش نسرین و برادرانش به ترتیب سن محمدطیب ، نادر ، علیرضا و عقیل هستند که ناصر برادر وسطی آنها است ؛ یعنی سومی. ناصر در هیجده سالگی با فهیمه غفوری اهل بندرعباس که سه سال از خودش بزرگتر است ازدواج کرد و حاصل آن سه فرزند (دو پسر و یک دختر) به نامهای نوید , نازنین و نامی است. نینا فرزند چهارم ناصر حاصل ازدواج او با فاطمه فهیمی است.

 

 

بررسی آثار

 

عبدالهی در ترانه‌های خود از کسی تقلید نمی‌کرد و صدایی منحصر به فرد داشت . بیشتر اشعار ترانه‌های او از سروده‌های محمدعلی بهمنی بود. در کار موسیقی به گفته خود وی تحت تأثیر سبک موسیقی ابراهیم منصفی بود. طوری که در سال‌های آغازین کار هنری ترانه‌های منصفی را بازخوانی می‌کرد.

عبدالهی همچنین با موسیقی غربی و ایرانی آشنا بود و به آثار محمدرضا شجریان و علیرضا افتخاری علاقه بسیاری داشت.

ناصر عبداللهی با حضور درخشانش در عرصه? موسیقی پاپ فارسی علاوه بر این که نام هرمزگان و بندرعباس را بر سر زبان‌ها انداخت و نگاه مردم ایران را به این خطه? آمیخته با ریتم ، گرم و زنده ساخت که ستایش و احترام را در خود به همراه داشت? خود باوری را هم برای جوانان جویای عرصه? موسیقی هرمزگان به همراه آورد . نمونه? خوانندگانی که بعد از ناصر عبداللهی در عرصه? موسیقی پاپ ایران مطرح شده‌اند کم نیستند . اعتماد به نفس بالای عبدالهی باعث شد که هر علاقمند به موسیقی خود را شایسته? مطرح و موثر بودن بداند. جدا از این ? خیل زیادی از جوانان این خطه به تاسی از وی به موسیقی روی آوردند که این مورد هم در جای خود قابل توجه و تقدیر است.

 

ترکیبی که ناصر عبدالهی برای ترانه‌هایش می‌ریخت از جهتی تازه و بکر بود و دلیل استقبال عظیم و اقبال بزرگش نیز جدا از صدای خاصش? ریتم و فضای کارش می‌باشد.

 

از یک سو گویش بندری که ریشه اوستایی دارد به دلیل هم خانوادگی اش با زبان سانسکریت و ریشه‌های مشترک فرهنگی اش با هند به موسیقی هندی نزدیک است و از سوی دیگر به دلیل ریتم تند و ضرباهنگ شدید در گفتار و رفتار و کلام مردم هرمزگان? با ریتم و لحن اسپانیایی نزدیکی فراوانی دارد ? رفتار موسیقی اسپانیایی را نیز در خود دارد. (عبدالهی) با آگاهی از این امکانات و ظرفیت‌های موسیقیایی? ترانه‌هایش را از این سو نزدیک تر می‌نمود. به دلیل همین تازگی زبان با ضرباهنگ متنوع و ریتم منحصر به فرد موسیقی هرمزگان(ناصر عبدالهی) در عالم موسیقی پاپ گل می‌کند. اگر چه پیش از او کسانی مثل (مهرپویا) از امکانات و سازهای هندی در راستای ترانه‌هایش بهره می‌گیرد اما تازگی کار عبدالهی به این دلیل است که او از امکانات فرهنگ‌های دیگر بهره نمی‌گیرد بلکه این مکان در فرهنگ موسیقیایی خودش(هرمزگان) وجود دارد و این موضوع وی را در این زمینه نیز پیشتاز می‌سازد.

 

 

ناصریا

 

پس از ارائه ترانه ناصریا منتقدان عبدالهی گفتند که این کاری اسپانیولی است و از ملودی‌های جیپسی کینگ برگرفته شده‌است، اما وی معتقد بود که چنین نیست، و این کار ریتم عربی دارد ، ریتمی که بارها با سازهای دیگری نظیر عود، دهل، و دف نواخته شده‌بود. اما تاکنون هرگز با گیتار نواخته نشده‌بود ، اما عبدالهی این کار را انجام داد.

 

ملودی ترانه? ناصریا سال 1376 ساخته شد. شعر این آهنگ به گویش بندری است و به گفته عبدالهی هدف از ساخت آن اعتراض ضد ظلم در جهان و نیز همدردی با ستمدیدگان جهان بوده‌است . بر اساس متن شعر ناصریا اگر کسی قصد یاری مظلومی را داشته‌باشد پس از تحمل سختی بسیار و دشواری‌های این راه در پایان پیروز خواهد شد.

 

 

آلبوم‌ها

 

بوی شرجی

هوای حوا

عشق است (همراه با پرویز پرستویی و محمدعلی بهمنی)

دوستت دارم

ماندگار

 

 



کلمات کلیدی :
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
  • بایگانی

  • یادداشت‌های بایگانی نشده